اختصاص 200 میلیون ریال به تکایای کرمانشاه برای پذیرایی از زوار اربعین
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش خبرگزاری فارس ، سالار احمدزاده ظهر امروز در جلسه ستاد استقبال از زوار اربعین حسینی در فرمانداری کرمانشاه اظهار کرد: در راستای حمایت از حسینیه‌ها و تکایای شهر کرمانشاه برای پذیرایی از زوار اربعین شورای اسلامی این شهر 200 میلیون ریال اختصاص داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه با تأکید بر لزوم نگاه ویژه به مسائل زوار اربعین توسط تمامی دستگاه‌ها، گفت: شورا هم در کارهای نمادین و هم در برنامه‌های مختلف آماده همکاری با سایر دستگاه‌هاست.

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه نیز در این جلسه از تصویب هزینه 2 میلیارد ریالی برای اسکان زوار در رفت و برگشت از کربلای معلی توسط این اداره خبر داد.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی بیان داشت: ستاد مرکزی اسکان زائران اربعین حسینی در مسجد و حسینیه معتضدی شهر کرمانشاه واقع شده و در این ایام به‌طور متوسط شبانه یک هزار و 500 نفر اسکان داده شده‌اند.

وی افزود: اکیپ‌هایی نیز در ورودی شهر کرمانشاه همچون میدان امام خمینی(ره) برای استقبال مستقر شده‌اند و حتی قصد داریم در سال‌های آینده در تمام مسیرهایی که زوار پیاده برای عبور کرمانشاه را انتخاب می‌کنند ایستگاه‌های صلواتی به محوریت کرمانشاه برپا کنیم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com